Kalendarz prawnika: Brak wydarzeń na dziś
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykułyindywidualne podejście do klienta
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 3 publikacje spełniające kryteria wyszukiwania.

Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem – case study

Podstawowe założenia wprowadzenia w firmie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) koncentrują się wokół dwóch celów: • dostęp do informacji o kliencie dla wszystkich pracowników firmy dla zapewnienia ciągłości kontaktu ( ma to ogromne

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 19 marca 2012

Po czym poznać dobre szkolenie?

Szkolenie zatrudnionych pracowników stanowi jeden z najefektywniejszych sposobów na podniesienie kwalifikacji kadr oraz rozwiązanie problemów wewnątrzgrupowych. W tym celu, można zadzwonić do jednej z 9 tysięcy firm w Polsce, oferujących szkolenia

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 31 grudnia 2012

Waldemar Pawlak: prawo europejskie może osłabić bankowość spółdzielczą

Istnieje ryzyko, że nowe przepisy unijne osłabią bankowość spółdzielczą w Polsce – uważa Waldemar Pawlak, były wicepremier i minister gospodarki. Jego zdaniem regulacje te nie przystają do specyfiki działalności spółdzielców. Będą oni musieli w

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 17 czerwca 2013
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.