Kalendarz prawnika: Brak wydarzeń na dziś
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykułymailing
Wyszukiwana fraza:

mailing

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 5 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

E-mail marketing

E-mail marketing, inaczej mailing, to podstawowe narzędzie kampanii reklamowych rozgrywających się w internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować spektakularny sukces lub równie mocną porażkę, bo działa

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 26 stycznia 2012
Kancelaria Adwokacka
Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe
prawo transportowe, Karta Nauczyciela
odszkodowania, windykacje, obsługa firm.
LegalClick.pl - Nowoczesne narzędzie dla nowoczesnego prawnika

Jak promować swoją firmę w Internecie?

Reklama w sieci wcale nie musi być kosztowna, aby była skuteczna. Z tego względu jest to dobra forma promocji nawet dla tych przedsiębiorców, którzy nie dysponują dużym budżetem.

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 15 stycznia 2012

Po co dbać o relacje z pracownikami?

O wizerunku firmy czy organizacji nie decyduje wyłącznie sposób prowadzenia komunikacji ze środowiskiem zewnętrznym. Nie można mówić o dobrej komunikacji z otoczeniem, jeśli sprawna, nastawiona na dialog komunikacja, nie będzie zaczynała się wewnątrz organizacji. Pracownicy, współpracownicy, ich rodziny, a nawet byli pracownicy firmy – to grono…

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 19 września 2013

Porady prawne online oraz reklama firmy w Internecie w ramach bezpłatnego rachunku internetowego dbNET Biznes

Porady prawne online oraz reklama firmy w Internecie – to nowa oferta dostępna w Deutsche Bank PBC dla mikrofirm posiadających konto internetowe dbNET Biznes. Rozszerzenie pakietu to odpowiedź na przebadane potrzeby firmowych Klientów Banku.

Kategoria: Inne
Data utworzenia: 20 kwietnia 2013

10 najczęstszych błędów marketingu w handlu

Marketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie - to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały podejście marketingowców do prowadzonych akcji. Niestety, jak w przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich…

Kategoria: Marketing
Data utworzenia: 10 stycznia 2012
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.