Kalendarz prawnika: Brak wydarzeń na dziś
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykułypraktyki naruszające interesy konsumentów
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 6 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Parabanki mogą emitować nieuczciwe reklamy, dopóki nie zakaże im tego prawomocny wyroku sądu

Konsumentów uchybienia instytucji parabankowych w reklamach pożyczek. Eksperci wskazują, że obecnie przepisy umożliwiają co prawda UOKiK kontrolę tych firm, ale nie można zakazac emitowania nieuczciwych reklam do czasu zakończenia postępowania.

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 3 czerwca 2013

Działalność UOKiK w 2012 roku

859 decyzji z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów oraz bezpieczeństwa produktów a także kary finansowe w wysokości ponad 165 mln zł — to efekty pracy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2012 roku.

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 6 maja 2013

UOKiK wygrywa w sądzie - Getin Noble Bank

Getin Noble Bank pobierał niezgodnie z prawem opłaty od użytkowników swoich kart kredytowych, którzy spóźniali się ze spłatą zadłużenia – decyzję Prezesa UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Utrzymana została również kara

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 4 marca 2013

Właściwość umowna sądu w umowach pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem

W umowach występujących w obrocie prawnym i gospodarczym jednym z często stosowanych postanowień jest poddanie oznaczonemu sądowi sporów mogących wystąpić w przyszłości w związku z ich zawarciem lub wykonywaniem. Podstawą do takiej praktyki stwarza

Kategoria: cywilne
Data utworzenia: 21 listopada 2013

Smsowe pułapki potwierdzone przez SOKiK

Telewizyjny konkurs smsowy Serialowe kody wymień na nagrody i konkurs Pusty SMS wprowadzały konsumentów w błąd – dwie decyzje Prezes UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Data utworzenia: 3 kwietnia 2013

Czy reklamy Amber Gold mogły wprowadzić klientów w błąd?

Oceniając tę kwestię, nie można się ograniczyć do analizy dosłownego brzmienia reklam i umów stosowanych przez tę firmę. Trzeba uwzględnić całokształt okoliczności związanych z wprowadzeniem produktu na rynek.

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 1 września 2012
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.